h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: Amerikaanse E-reader

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

maandag, januari 17, 2011

Amerikaanse E-reader

Tijdens ons verblijf in Florida heb ik de Nookcolor Ereader aangeschaft. Ik ben daar heel tevreden over. Als extra is er Pandora internet radio op geïnstalleerd. Daar heb ik in Amerika met veel plezier tijdens het lezen naar geluisterd. Helaas pindakaas. Pandora is in Nederland niet beschikbaar. Gelukkig biedt de Nook ook nog een muziekspeler. Je kunt de muziek afspelen vanaf een mini SD kaartje. Daar kun je ook uiteraard ook extra boeken opzetten.

Labels: , ,

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home