h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: Gare du Nord - gezien in Luxor 23.9.2010

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

dinsdag, september 28, 2010

Gare du Nord - gezien in Luxor 23.9.2010


Ik heb me goed vermaakt bij het concert van Gare du Nord. De zangeres is prima maar vraagt wel heel erg veel aandacht. Het komt allemaal nogal behaagziek over, misschien spelen haar italiaanse roots een rol. Ik vond het jammer dat er weinig oudere nummers, zoals b.v. Pablo's Blues, gespeeld werden.
Goede enthousiaste saxofonist. De foto van hem, gemaakt met mijn telefoon, is niet scherp maar qua kleur en compositie wel aardig vind ik.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home