h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: china

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

zondag, juli 23, 2006

china

Voor mijn zakenreis naar China heb ik de creative zen volgeladen met puike nummers. Ik gebruik nu de nieuwste versie(11) van windows mediaplayer.
alles werkt nu perfect. De vorige versie herkende mijn mp3 speler niet en deze tot mijn grote genoegen wel.
Wat een hele leuke optie is dat de speler random gevuld kan worden. De nummers worden willekeurig uit de map "mijn muziek" gekozen en aansluitend gesynchroniseerd. Alvorens dit gebeurt worden de oude bestanden op de player automatisch verwijderd.
Errug handig.