h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: Blogger onderzoek

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

donderdag, mei 18, 2006

Blogger onderzoek

Ik kon 2 dagen niets uploaden omdat ik er door Blogger van werd verdacht een spam site te hebben. Wel nu, het is gebleken dat het niet zo is. Ik kan nu weer gewoon doorgaan. Big brother is watching us all.
Gisteren met intens genoegen naar Alison Kraus geluisterd, puur natuur! Sommige country stukken zouden zo in de film "Oh brother where art thou!" hebben gepast. Laatst aangeschaft voor € 5.
Deze film met George Clooney is af en toe hilarisch en is vol met lekkere muziek.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home