h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: Leo Blokhuis

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

zondag, maart 21, 2010

Leo Blokhuis


Vrijdagavond heb ik me uitstekend vermaakt bij Laagland. Een programma van Leo Blokhuis met Ricky Koole en band.
Professor Blokhuis (wel erg van de Krautrock, Bowie en Radiohead) gaf leuke achtergronden bij muziekfragmenten die hij afspeelde. Ricky zingt heel behoorlijk en van de band zijn met de toetsenist (Roel Spanjers, ook lekker op Hammond) en de gitarist (Eric van Dijsseldonk) het meest bijgebleven. Leuk was ook de interactiviteit met het publiek. Jammer genoeg was het niet altijd goed te verstaan wat er door het publiek gezegd werd. Koole heeft af en toe Brigitte Kaandorpachtige humor. Ik ga in ieder geval volgende keer weer.
Leo zoekt vooral het onbekendere werk (Presley, Cash, Stones en Dylan kwamen niet voorbij).

Labels: , , , ,

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home