h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: Bob zegt ook eens wat!

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

maandag, maart 10, 2008

Bob zegt ook eens wat!

Bob Dylan praat tijdens concert
Uitgegeven: 7 maart 2008 15:21

SAO PAULO - Bob Dylan verraste zijn publiek donderdagavond met voor zijn doen een waterval van woorden. Normaal zwijgt de zanger vooral tussen het spelen van zijn nummers door of mompelt hij iets onverstaanbaars.

In het Braziliaanse Sao Paulo echter wist een overenthousiaste vrouwelijke fan hem 'uitgebreid' aan de praat te krijgen.

De jonge vrouw stormde op een gegeven moment het podium op en begon de popmusicus te knuffelen. Een overrompelde Dylan greep zich vast aan zijn zwarte Cordoba-hoed, voordat een beveiliger de aanbidster van het podium verwijderde.

Na het zingen van zijn lied begon hij te praten, voor het eerst in twee uur. "Dank jullie wel vrienden", sprak de zanger. "En ik wil de jonge vrouw bedanken dat ze op het podium kwam."

Daarna grinnikte hij. "Waar is ze naartoe? Ik wil haar mijn hoed geven. Laat haar niet gaan!"