h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: Mp3's op de autoradio - Belkin Transmitter

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

vrijdag, december 29, 2006

Mp3's op de autoradio - Belkin Transmitter


Ik ben erg content met de Belkin FM transmitter die ik onlangs bij de Mediamarkt in Arnhem kocht. De prijs was ca. 25 Euro. Je kunt met deze transmitter een willekeurige Mp3 speler via de autoradio beluisteren. Zoek een frequentie waarop niet of zwak wordt uitgezonden. In mijn geval is dat 94.4 FM, stel de Belkin middels up- en down toetsjes daarop in. Sluit vervolgens de Belkin aan op de koptelefoon aansluiting van de Mp3 speler en geniet van je muziek of podcasts via de autoradio.
De Belkin werkt op batterijen, maar er wordt ook een voeding bijgeleverd die via de sigarettenaansteker werkt.