h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: Spotify van telefoon naar audio

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

zaterdag, juni 18, 2011

Spotify van telefoon naar audio




Ik wilde heel graag muziek van spotify via mijn audio installatie weergeven, dat deed ik al via een kabeltje maar dat werkt een beetje onhandig en je telefoon moet dan dicht bij de installatie liggen. Vanmorgen bij de Aldi een Bluetooth zender/ontvanger gekocht. Prijs € 19,99. Simpel te installeren en het werkt supergoed. De afstand tussen telefoon en het ontvangertje wordt bepaald door eventuele obstakels tussen telefoon en het ontvangertje. Zonder obstakels is de maximale afstand 10 meter. Er zaten duidelijke instructies bij.



Labels: , , ,

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home