h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: Spotify

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

woensdag, april 13, 2011

Spotify

Ik gebruik Soundbridge als apparaat om muziek, afkomstig van mijn computer, via mijn draadloos netwerk op de geluidsinstallatie in de huiskamer af te spelen. Soundbridge zou ook met Spotify kunnen werken na het downloaden van een programmaatje DBbridge. Ik heb alles geprobeerd maar het is nog niet gelukt. In de tussentijd speel ik Spotify rechtstreeks via de telefoon op de geluidsinstallatie af. De telefoon verbinden met een kabeltje en dan de AUX ingang van de versterker gebruiken.
Het kan ook nog draadloos via Blue Tooth d.m.v. de Mobile Action VOIIS Stero Wireless Music Gateway. Verkrijgbaar via o.a. mobielbereikbaar.nl voor € 59,95. Ook heeft ONKYO inmiddels al een tuner die Spotify kan ontvangen en de informatie over de afgespeelde nummers toont.
Ik wacht nog maar even er komen vast wel meer mogelijkheden binnenkort.

Leve Spotify, vergeet het downloaden. De politiek loopt men hun te verwachten download restricties, zoals gewoonlijk, weer achter de feiten aan.

Labels: , ,

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home