h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: Hank the Knife Rob Dallas

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

dinsdag, januari 19, 2010

Hank the Knife Rob Dallas

Vroeger trad ik op onder de artiesten naam Rob Dallas. De begeleidingsgroep heette de Spirits, op de volgende pagina heeft Henk Bruijsten, alias Hank the Knife het er nog over. Henk was een toenmalige collega van mij bij de Vihamij. Ik floot er wel eens een populair deuntje en dan haakte Henk wel eens in, zo is het contact tot stand gekomen. Henk vd Brink speelde bas, Henk Bruijsten's broer Co deed drums en Nico Sissing slaggitaar. Repertoire: Shadows - Cliff Richard - Buddy Holly - Rolling Stones etc.

Labels: , , , , , ,