h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: Te vroeg gejuicht!

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

woensdag, september 26, 2007

Te vroeg gejuicht!

Na installatie deed de Soundbridge het voortreffelijk. Toen ik echter de volgende ochtend de zaak weer wilde opstarten ging dat niet. Ik kon wel internet radio stations ontvangen maar geen muziekbestanden (mp3) vanaf de PC. Daar was ie nou vooral voor aangeschaft. Na echt van alles en nog wat geprobeerd te hebben besloot ik i.p.v. de aanbevolen gratis Firefly server Windows Media Player 11 eens te proberen (is ook gratis). De Soundbridge stond aan toen ik WMP startte en werd meteen herkend en weergegeven. Toen direct gekozen voor het delen van de muziekbestanden. Sindsdien loopt de zaak OK. Zelfs de afspeellijst werkt goed.