h2 class="sidebar-title">Links muziekgek: www.allofmp3.com

muziekgek

Music is my first love, op deze weblog geef ik verslag van muzikale zaken waar ik mee bezig ben. Dat kan een internet adres zijn, een artiest of andere onderwerpen die met muziek te maken hebben.

vrijdag, mei 04, 2007

www.allofmp3.com

Dit is mijn favoriete download site. Helaas het lukt mij niet meer om mijn tegoed via credit kaart op te waarderen. Allofmp3 wordt geboycot. Ik ben nu in de weer met .http://www.iomoio.com/ Het downloaden daar gaat nogal moeizaam. Je moet 1 voor 1 de nummers die je wilt downloaden aanklikken. Voor een grootverbruiker zoals ik die een paar CD's tegelijk download is dat een heel gehannes. Ik heb ze hierover een mailtje gestuurd. Ik kreeg snel antwoord. Dat luidde dat ze binnen een maand een systeem zullen hebben dat min of meer vergelijkbaar is met dat van allofmp3.